سجادسجاد، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
سعیدهسعیده، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ سجاد و سعیده و ساجدهوبلاگ سجاد و سعیده و ساجده، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

سجاد و سعیده و ساجده

تولد 1 سالگی ساجده 😘

1399/8/15 12:11
نویسنده : مامان معصومه
374 بازدید
اشتراک گذاری

چشم هایم را بر هم می گذارم و باز می کنم
یک سال گذشت
از لحظه ای که به قلبم وارد شدی
از دقیقه ای که بوسه ای شیرین بر دستت زدم
از ساعتی که عاشقانه در گوشت زمزمه کردم دوستت دارم
از روزی که من عاشقت شدم
بهشت من ، هستی من
تولدت هزاران بار بر ما مبارک

#ساجده_جون#دلیل_زندگی#عشق#نفس#تولد_۱سالگی

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان الهاممامان الهام
12 آذر 99 12:39
تولدت مبارک فرشته کوچولوی شیرین و دوست داشتنی. انشاالله در کنار مامان و بابای گلت بهترین و قشنگ ترین لحظه ها رو به خاطره بسپاری
مامان معصومه
پاسخ
زنده باشی عزیزترینم🌹🌹مررررسی از محبتت❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مامان نرگسمامان نرگس
12 آذر 99 12:40
تولدت مبارک پرنسس ناز شیرین زبون
مامان معصومه
پاسخ
مرسی مهربونترین و بهترین زندایی دنیا😙😙😙ساجده عاشقته💖💖💖💖💖💖💖💖
RayaRaya
21 دی 99 18:55
دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبالم کنین
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
21 دی 99 20:18
با افتخار دنبال شدید💜💚 خوشحال میشم اگه افتخار بدید و دنبالم کنید🧡💛 لطف می کنید اگه به پست هام هم سر بزنید💙❤️