سجادسجاد، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سعیدهسعیده، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ سجاد و سعیده و ساجدهوبلاگ سجاد و سعیده و ساجده، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

سجاد و سعیده و ساجده

11 ماهگی ساجده😘❤️

1399/7/15 19:38
نویسنده : مامان معصومه
404 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم!
تو آرام آرام قد می کشی و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه ات بزرگ می شوم.
تو می رقصی و من آرام آرام نوای کودکانه ات را زمزمه می کنم.
تو می خندی و من از شوقِ حضورت اشک می ریزم
توپرواز می کنی و من شادمانه آنقدر می نگرمت تا چشمانم جز تو هیچ نبیند.
تو بازی می کنی ... کودکانه می پری ...
حرف می زنی به زبانی که هیچ کس جز من نمی فهمد
تو خدا را می بویی و من کودکانه در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم
۱۱ماه سخت و شیرین گذشت
خدایا شکرت بابت همه چیز
#ساجده جون #عشقم#دخترم#نازدونه#عمرم#۱۱ماهگی

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نرگسمامان نرگس
5 آبان 99 10:46
ای جانم. چه عکس قشنگی 😙😙😙
مامان معصومه
پاسخ
فدات بشم عزیزم،نگاهت زیباست💋💋💋