سجادسجاد، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
سعیدهسعیده، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ سجاد و سعیده و ساجدهوبلاگ سجاد و سعیده و ساجده، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سجاد و سعیده و ساجده

8 ماهگی ساجده😘❤️

1399/4/15 11:06
نویسنده : مامان معصومه
383 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

می نویسم برای تو ... هشتمین ماهگرد

این روزها ، تو :

در سینه خیز رفتن پیشرفت زیادی داشتی البته دنده عقب و مدام از این طریق به دنبال کشف دنیای پیرامونت هستی😚

ژست ۴ دست و پا می گیری و خودت رو هل میدی جلو😙

با تکیه به دیوار می ایستی.😘 دست می زنی.👏👏 کاملا بدون کمک می نشینی.😄 علاقه شدیدی به کشیدن مو و چنگ زدن داری طوری که موهای خواهرت از دستت در امان نیست😂😂 صبح تا شب مدام غلت می زنی و تا کمر زیر مبل میری😀

انگشت شصت پاتو می خوری و من از دیدن این صحنه سیر نمیشم😋

وابستگی ات به من بیشتر شده و می خواهی هر لحظه کنارت باشم😍
این وابستگی تو برای من لذتی دارد وصف نشدنی..‌ ممنونم که مثل همیشه صبوری می کنی دختر بی مثال من!
دلبر شیرین من دوستت دارم تا بی نهایت ...
#ساجده جون_عشقم_عمرم💋💋💋۸ماهگی

 

 

 

 

 

 

پسندها (19)

نظرات (1)

مامان نرگسمامان نرگس
5 آبان 99 10:53
😙😙😙😙💋💋💋💋
مامان معصومه
پاسخ
❤️💖❤️💖