سجادسجاد، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
سعیدهسعیده، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ سجاد و سعیده و ساجدهوبلاگ سجاد و سعیده و ساجده، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

سجاد و سعیده و ساجده

ساجده به دنیا اومد

1398/8/15 20:42
نویسنده : مامان معصومه
593 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

13 سال و 1  ماه و 16  روز پیش اتفاقی افتاد که زندگی مرا تغییر داد
دنیا صدای گریه کودکی را شنید که بزرگترین دلیل لبخند من بود
خداوند پسری به من داد که تمام دارایی من شد

و

 

8 سال و  28 روز پیش اتفاقی افتاد که زندگی مرا تغییر داد
دنیا صدای گریه کودکی را شنید که بزرگترین دلیل لبخند من بود
خداوند دختری به من داد که تمام دارایی من شد

و حدودا 2 دقیقه پیش، امروز 15 آبان لطف خدا دوباره شامل حال من شدودنیا صدای گریه کودکی را شنید که بزرگترین دلیل لبخند من بود
خداوند دختری به من داد که تمام دارایی من شد خوش اومدی عشق مامان 😍😘🥰😍😘🥰❤❤❤❤

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 آبان 98 10:01
ای جونمممم چه نازههههه قدمش مبارک💋💋💋💕💕💕💕
مامان معصومه
پاسخ
ممنونم سلامت باشی عزیزدلم 😘❤️🌺
مامان نرگسمامان نرگس
23 آبان 98 10:45
عمه جونم قدم نورسیده مبارک ❤️❤️❤️❤️چقدرنازه عمه جون
مامان الهاممامان الهام
23 آبان 98 10:46
عمه جان و قاسم آقا مبارک باشه ایشاالله به سلامتی❤️❤️❤️😘😘😘
معصومه باروئیمعصومه باروئی
23 آبان 98 10:48
قدم نورسیده مبارک
مامان نعیمه و بابا ابوالفضلمامان نعیمه و بابا ابوالفضل
23 آبان 98 10:50
سلام مبارک باشه دخترعمو انشاالله زیرسایه عنایات امام زمان و پدر و مادرش سلامت و نام آور باشه
سیدمجید نظامسیدمجید نظام
23 آبان 98 10:51
سلام به دختر عمو و همسرشون قدم نورسیده مبارک
مامان زهرهمامان زهره
23 آبان 98 10:53
سلام علیکم دختردایی عزیزم قدم نورسیدتون خیلی خیلی مبارک ان شاالله که قدمش پراز خیر و برکت و سعادت باشه براتون
مامان فاطمهمامان فاطمه
23 آبان 98 10:55
قدم نورسیده خیلی خیلی مبارک تبریک میگم انشاالله سلامت باشه زیرسایه ی شما و پدرشون و قدمش پرخیر و برکت باشه 💐💐
مامان مرضیهمامان مرضیه
23 آبان 98 10:57
به به 😍😍 قدم نورسیده مبارک . ان شاالله که در سایه خداوند حق تعالی خیر ،سلامتی و نیک نامی برای این فرشته در پیش باشه تبریک به دخترعموی عزیزم چشم همه روشن❤️❤️
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
25 آبان 98 15:06
ماشاءالله خدا حفظش کنه
مامان نرگسمامان نرگس
5 آبان 99 11:02
نیمرخ معصومانه اش کافیست برای تمام رخ خوشبختی 😍😍❤❤😘😘
مامان معصومه
پاسخ
فدات عزیزترینم💖💗💖💗