سجادسجاد، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
سعیدهسعیده، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
ساجدهساجده، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ سجاد و سعیده و ساجدهوبلاگ سجاد و سعیده و ساجده، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سجاد و سعیده و ساجده

تولد 3 سالگی ساجده😘

چقدر زود ۳ سال گذشت🌺 انگار همین دیروز بود که آمدم و خبر از آمدنت دادم😍 یادت می آید؟ آن روزها ۵۲ سانت بیشتر نداشتی... حالا شده ای یک دختر زیبا با ۹۳ سانت قد!!! شده ای یک دلربا،عزیز جان... شده ای تمام هستی من خواستم بگویم که، تک تک لحظه های این۳۶ ماه برای من پر بود از عشق، از مهربانی،از محبت،از زندگی، سرشار از مادرانگی! برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه ‌که زیبایش میدانی آرزو می کنم دخترکم😍 مبارکت باشد این روز با شکوه گل من تولدت هزاران بار مبارک😍😘 ...
15 آبان 1401

تولدت مبارک عزیزترینم😘

قوی ترین منطق جهان هم نمی توانست به من  بقبولاند که خوشبختی دست یافتنی ست، اما تو ، تجربه پر شور من  چه آسان  و ساده تمام منطق های جهان را به هم ریختگی و ثابت کردی که من میتوانم خوشبخت ترینم انسان روی زمین باشم 😘 تولدت مبارک عزیزترینم ...
17 مهر 1401

تولد 2 سالگی ساجده😘

چقدر زود گذشت ،۲سال،۲۴ماه،۷۳۰ روز. اینقدر محو در زیباییهات بودم که نفهمیدم چقدر سریع بزرگ شدی زیبای من.در این روزها گاهی تلخی و گاهی شیرینی بوده ولی کنار تو دنیا برایم بهشت برین است . زیباترین تک تک ثانیه های با تو بودن خاطرات شیرین من است . از خدا میخواهم تک تک لحظات عمرم سرشار از با تو بودنهای مثال زدنی باشه.اینو بدون که منو بابا تا اخر عمر بی وقفه دوستت داریم و قلبمون برای تو میتپه تولدت مبارک فرشته مهربون آبانی من ...
15 آبان 1400

تولد 1 سالگی ساجده 😘

چشم هایم را بر هم می گذارم و باز می کنم یک سال گذشت از لحظه ای که به قلبم وارد شدی از دقیقه ای که بوسه ای شیرین بر دستت زدم از ساعتی که عاشقانه در گوشت زمزمه کردم دوستت دارم از روزی که من عاشقت شدم بهشت من ، هستی من تولدت هزاران بار بر ما مبارک #ساجده_جون #دلیل_زندگی #عشق #نفس #تولد_۱سالگی ...
15 آبان 1399

❤نهمین بهار زندگی ات پر گل دلبر کوچکم❤

خوبی رو آرزو میکنم برای اونایی که بلد نیستن بد باشن ،مثل تو! دلبر پاییزی من! آرزو میکنم خدا چیزی رو بهت هدیه بده که جز خدا، در باور هیچ کس نباشه... دخترم ❤سلامتی بزرگترین نعمت خداست از خدای مهربون روح و جسمی سالم برات طلب میکنم آرزو دارم بهترین ها در زندگی قسمتت بشه ❤نهمین بهار زندگی ات پر گل دلبر کوچکم❤ ...
17 مهر 1399

11 ماهگی ساجده😘❤️

نازنینم! تو آرام آرام قد می کشی و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه ات بزرگ می شوم. تو می رقصی و من آرام آرام نوای کودکانه ات را زمزمه می کنم. تو می خندی و من از شوقِ حضورت اشک می ریزم توپرواز می کنی و من شادمانه آنقدر می نگرمت تا چشمانم جز تو هیچ نبیند. تو بازی می کنی ... کودکانه می پری ... حرف می زنی به زبانی که هیچ کس جز من نمی فهمد تو خدا را می بویی و من کودکانه در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم ۱۱ماه سخت و شیرین گذشت خدایا شکرت بابت همه چیز #ساجده جون #عشقم #دخترم #نازدونه #عمرم #۱۱ماهگی ...
15 مهر 1399

10 ماهگی ساجده😘❤️

ماه ها دارن از پی هم میان و میرن و تو داری روز به روز بزرگتر و خواستنی تر میشی ... هر روز داری کارای جدید یاد می گیری و به زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای میدی ... این روزا نمیشه یه لحظه ازت چشم برداشت که مبادا زمین بخوری ... با چهاردست و پا رفتنت خونه رو زیر پا میذاری و هیچ مانعی جلودارت نیست مگر اینکه چیز جدیدی نظرتو جلب کنه و یکمی توقف کنی ... از پله بالا میری و با کمک میز و مبل ها می ایستی و راه میری ... موقع رفتن بای بای می کنی ... بابا گفتن رو همیشه تمرین می کنی و ما ذوق می کنیم از حرف زدنت ... علاقه زیادی به لگو داری اونا رو می چرخونی و بهم وصل می کنی ... خلاصه که ماه پرثمری بود واست عزیزم ۱۰ ماهگیت مبارکمون باشه نازنینم ...
15 شهريور 1399